Pirates of the Caribbean
Savvy?
Sweet lies
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pirates of the Caribbean -> RL spellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 19-12-2010 17:40:40    Onderwerp: Sweet lies Reageren met citaat

De wereld zit vol leugens
Vol geheimen en vol met mysterie
Hoe red jij je in de wereld, ben jij mysterieus, stiekem beroemd, Paranormaal of gewoon de grootste leugenaar van het land? Of het heilige boontje kies jij maar

Vul in wat je belangrijk vind

Bijv.

Naam
Leeftijd
Geslacht
Speelt

Ofzo

Mensen die meedoen
Kiara
16
Meisje
Paranormaal
LQ

Zoé
17
Jongen
Beroemd
LQ

Naam Prosper
Leeftijd 15
Geslacht Jongen
Speelt Romerootje
Uuh,, ik ga nog even bedenken wat hij wordt ;p

Naam Ilaria
Leeftijd 14
Geslacht Meisje
Speelt Romerootje
Karakter (doe ik er even bij): Altijd vrolijk, dat betekent haar naam ook (vrolijkheid), houdt van geheimzinnig doen, houdt van slangen xD.

Naam: May
Leeftijd: 16
Geslacht: F
Speelt: Dana

Naam: Shyla
Geslacht: meisje
Leeftijd: 16
Karakter: Kan bot overkomen, en heeft weinig vertrouwen. Zingen en dansen kan ze als de beste.
Speelt: xDangerous
_________________

I love weddings drinks al around
Why Is the rum always gone... oh thats wy
This is the day that you'll always remember as the day that *falls into the water*
Savvy?


Laatst aangepast door MissSparrow op 28-05-2011 12:34:32; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Romerootje
Marty


Geregistreerd op: 19 Dec 2010
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 20-12-2010 20:34:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Naam Prosper
Leeftijd 15
Geslacht Jongen
Speelt Romerootje
Uuh,, ik ga nog even bedenken wat hij wordt ;p

Naam Ilaria
Leeftijd 14
Geslacht Meisje
Speelt Romerootje
Karakter (doe ik er even bij): Altijd vrolijk, dat betekent haar naam ook (vrolijkheid), houdt van geheimzinnig doen, houdt van slangen xD.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Romerootje
Marty


Geregistreerd op: 19 Dec 2010
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 20-12-2010 20:34:31    Onderwerp: Reageren met citaat

omg ik heb echt zomaar wat ingevuld xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 21-12-2010 20:06:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Boeiend laten we gewoonbeginnen

Kiara

Een zwart gekleed meisje liep de school in haar lange gitzwarte haar hing soepeltjes over haar bleeke wit grijzige schouders, veel pigment had ze niet ook van haar ogen moest ze het niet hebben die waren grijs gekleurd en dan ziet dat er nog best grappig uit als ze een beetje twinkelen maar dat deden ze in jaren niet meer. Alleen haar lippen waren kersen rood, en dat dan niet van de lippenstift wantals ze dat al gebruikte was het radars zwart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Romerootje
Marty


Geregistreerd op: 19 Dec 2010
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 16:16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Prosper.

Een lange, ietwat magere jongen liep achter het meisje, zijn koffer achter zich aanslepend. Hij had donkere bruine ogen en golvend bruin haar. Hij keek wantrouwend om zich heen, alsof er van achter een pilaar ineens een monster te voorschijn zou kunnen springen. Moeizaam liep hij de trappen op en ging de school binnen. Het zag eruit als een oud spookhuis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 16:44:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiara

Hoorde voetstappe achter zich maar vond hette veel moeite om zich omte draaiende gooide haarhaar over haar schouder en liep een kamer in dumpte haar spullen nog geen 2seconde later stond ze weer buiten de kamer en liep ze door naar de jongens gang

Zoé


Een jongen met diep bruine ogen en warrig bruin haar met een paar blonde highlights liep door het gebouw, het merkte hem niet op dat de plafonds bezaaid waren met spinnenwebben en ander viezigheid en hij liep naar de jongens gang om zijn spullen te dumpen in de jongens gang liep eenmeisje file hem nog op voorbij de deur open duwden van zijn kamer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Romerootje
Marty


Geregistreerd op: 19 Dec 2010
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 17:11:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Prosper.

Hij had echt het idee dat hij in een spookfilm terecht was gekomen, de hoge, met spinnenwebben bezaaide plafonds - en dan het meisje (ze leek wel gothic) dat voor hem liep en niet eens moeite deed zich naar hem om te draaien, alsof hij er niet was! Een beetje onhandig haalde hij een plattegrond uit zijn zak en liep naar de jongensgang. Kijk, daar was die meid ook weer. Hij deed de deur open van wat volgens hem zijn kamer moest zijn en zette zijn koffer erin.

Ilaria.

Ze was een beetje laat, dat meisje met het vrolijke gezicht vol met sproeten, en ze haastte zich de trappen op. Ze rende half door de brede gang - ze had alleen een rugzak bij zich - en opende een deur. Dit was vast haar kamer, dus ze gooide haar tas neer en sprong op het bed. Goedgekeurd, het veerde fijn mee. Nu maar eens gaan kijken of er nog meer mensen waren in dit, zo leek het, uitgestorven gebouw.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 17:16:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoé

Hey wie ben jij delen wij samen een kamer?

Kiara

Al snel had het hele gebouw verkent en ging ze weer terug naar de jongens gang, helaas was het niet de meisjes gang, ze keek Naarden 's hilderijdat aan de muur hing en verdiepte zich in de levenlozeblik van het meisje dat wezeloos uit een raam met ijsbloemen staarde, datmiest haar moeder zijn dievolgens deverrhaken hierook op school heeft gezeten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Romerootje
Marty


Geregistreerd op: 19 Dec 2010
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 17:19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Prosper.

'Uuh, dat zal wel dan hè? Ik ben Prosper.' Hij stak wat onhandig zijn hand uit. Moest hij een kamer delen?

Ilaria.

Op het eerste gezicht zag de school er niet echt vrolijk uit, eerder saai. De slangen die in het hout gesneden waren stonden Ilaria wel aan, ze streelde ze liefkozend met haar hand. Hé, een meisje. Ze stond aandachtig naar een schilderij te kijken. Gelijk maar aanspreken.
'Hoi. Ik ben Ilaria, en jij?'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 17:22:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Kiara

Ze draaide zich om en keek het meisje recht in de ogen aan verbaasd dat ze haar aansprak, dat deden niet veel mensen "kiara" zei ze niet wetend wat ze nog meer zou moeten zeggen

Zoé

Maakte van zijn hand een vuist en stoten hem tegen de hand van prosper aan, "wat doe jij indut oord"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Romerootje
Marty


Geregistreerd op: 19 Dec 2010
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 17:25:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ilaria.

'Mooie naam. Ben je hier ook nieuw?' Ze leek het niet op te merken dat Kiara haar vreemd en ongemakkelijk aan zat te kijken.

Prosper.

Hij trok geschrokken zijn hand terug. 'Doe maar rustig hoor. Ik zit hier op school. En blijkbaar moet ik mijn kamer met jou delen.' Hij stelde zich dapperder op dan hij was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 17:28:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Zoé

" vrijwillig naar dit oord dat meen je toch niet, ik moest van mijn ouders"

Kiara

"oh Danone, jij ook" wouw zo een lang gesprek had ze nog nooit gehad, dit klopte niet, er lag een lege blik in haar grijze ogen, haar witte huid zag er dof uit naast haar kersen rode lippen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Romerootje
Marty


Geregistreerd op: 19 Dec 2010
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 17:32:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Prosper.

'Ik moest ook van mijn ouders. Maar dat kwam eigenlijk omdat ze te lui zijn om me naar een gewone school te sturen, hier kan ik namelijk blijven slapen. Het ziet er een beetje spooky uit, vind je niet?'
Hij begon zich hoe langer hoe ongemakkelijker te voelen, zeker met die kamergenoot (Prosper vond dat hij eruit zag alsof hij alle meisjes sowieso zou inpikken voordat Prosper nog maar de kans kreeg ze aan te kijken) die hem zo ongeinteresseerd aan zat te kijken.

Ilaria doe ik zo, ga nu eten (:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 17:36:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Okay tot zo

" ja een beetje wel, ze hebben hier waarschijnlijk geen schoonmakers in dienst, het zou me niets verbazen als er hier alleen maar van die irritanten leraaren zijn, hij ging op het bed zitten en haalde zijn hand door zij haar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Romerootje
Marty


Geregistreerd op: 19 Dec 2010
Berichten: 65

BerichtGeplaatst: 22-12-2010 18:07:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Prosper.

Hij keek Zoé onwennig aan. 'Ik vraag me af er sowieso wel leraren zijn..'

Ilaria.

Nu pas had ze door dat Kiara zich er heel ongemakkelijk bij voelde. Ze zag enorm bleek en haar ogen waren leeg. 'Zeg, gaat het wel goed?'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pirates of the Caribbean -> RL spellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Volgende
Pagina 1 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
PurplePearl_C 1.02 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum