Pirates of the Caribbean
Savvy?
Idol-Losr-Magic? SPELERS GEZOCHT
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pirates of the Caribbean -> RL spellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 04-06-2011 18:53:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Jade

Ik knipperde mijn jade kleurige ogen een paar keer voordat ik weer opstond. Ik keek naar mijn spiegelbeeld en lachte mezelf toe, sprak mezelf even de moed in om straks vrolijk een hele kantine vol mensen in te wandelen, te doen alsof ik hier altijd al was, alsof dit ook mijn huis was. Ik zuchte en haalde nog eens diep adem en zwaaide de deur open. Een glimlach gleed om mijn lippen. Met een zelfverzekerde pas liep ik de kantine in. Meteen voelde ik dat alle ogen op mij gericht waren, een paar stopte met kauwen. Ik glimlachte vriendelijk en ging naast een jongen (denis) aan tafel zitten. Ik keek om me heen bijna alles was al weer op, en ik was weer eens een keer te laat. Ik wist nog snel een broodje te bemachtigen en smeerde hem met alleen een dun laagje boter. De meeste mensen keken me raar aan als ik dat doe, anderen zullen denken dat ik zo een ik wil afvallen type meisje ben. Niet veel mensen zullen er op komen dat ik een broodje met boter en voor de rest niets gewoon lekker vind. Blikken prikken in mijn rug, gelukkig heb ik niks tegen naalden en bloed, en had ik hier ook niet zoveel moeite mee. Ik schonk mezelf een glaasje water in en hield het vraagend voor de neus van de jongen naast me.
_________________

I love weddings drinks al around
Why Is the rum always gone... oh thats wy
This is the day that you'll always remember as the day that *falls into the water*
Savvy?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissBloom
Comador Norington


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 767

BerichtGeplaatst: 04-06-2011 19:37:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Denis
Glimlachte, eindelijk was er iemand de eetzaal binnen gekomen die zich niet afsloot van de rest. Ze leek oprecht en veel vriendelijker dan de rest. Maar vooral net zoals hij geëriteerd door de starende blikken, en nog steeds wist hij niet of hij er iets aan moest doen. De waterkan bungelde voor hem en hij keek naar het meisje, even geraakte hij verblind door haar groen blauwe ogen en glimlachte dan terug. Hij nam de kan dankbaar aan en goot zijn glas half vol. Okal had hij een hekel aan water, toch kon hij genieten van het vocht dat zijn lichaam bereikte. Zijn lichaam leek eindelijk op zijn gemak te komen, dit vooral vanwege het aardige meisje naast hem. Hij keek weer om naar haar en vroeg zich af of hij de eerste zou zijn in heel de eetzaal die wat moest zeggen. Toch slikte hij zijn woorden in. De ijzige stilte zou zijn stem als een schreeuw laten weerklinken, en hij wilde zeker niet de eerste zijn die straf had.
_________________
kijkje nemen ?
http://newhorseisland.bbforum.be/

NIEUW !
http://dreamisland.bbforum.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 04-06-2011 19:47:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Jade

Ik glimlachte vriendelijk. En leunde naar achter, ik had genoeg. Ik dronk mijn water tot er een klein laagje in bleef zitten. Dat giete ik voorzichtig in mijn hand en hield mijn hand door mijn nek. Ik had het warm en dit verkoelde me. Ik keek om me heen en ving wat blikken op. De meeste mensen leken me wel aardig. Ik schonk nog wat water in en dronk het op. Hoe lang moesten we hier eigenlijk aan tafel zitten. Iedereen was inmiddels klaar met het eten. Ik keek naar de broodkruimels op mijn boord en probeerde er vormen in te herkenen. Iets wat ik wel vaker deed als ik me verveelde. Toen alle vormen tussen mijn broodkorrels bepaald waren maakte ik er een verhaaltje van. Ik glimlachte om mijn verhaaltje dat over een muis ging die in een bananen boot de wereld rond ging varen, ging.
_________________

I love weddings drinks al around
Why Is the rum always gone... oh thats wy
This is the day that you'll always remember as the day that *falls into the water*
Savvy?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissBloom
Comador Norington


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 767

BerichtGeplaatst: 04-06-2011 21:22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Denis
Net zoals bij het meisje langs hem heerste er verveling. Hij draaide wat met zijn vinger door zijn haren, maar wist voor namelijk niet wat hij moest doen nu. Als dan toch eindelijk de eerste tafel leek op te staan zette hij zich recht. Op zijn beurt ging hij in een rij naar de gang. Alles lek wel een strafkamp, alsof het nog niet erger kon. De leraren waren strak gekleed en hij vroeg zich af of het de gel of het niet wassen hun haren zo vettig maakte. In ieder geval zag het er onsmakelijk uit en wilde hij naar zijn kamer gaan. De kamergenoot die hij onlangs ondekt had, aangezien er twee bedden stonden, zei tegen hem geen woord en gaf hem slechts norse blikken. Hij pakte zijn boeken en begaf zich naar het lokaal, meer gezeur of lelijke blikken en hij zou het uit schreeuwen. De kille stilte dramde in hem door en gaf een leegte. het liefte ging hij met twintig instrumenten tegelijk door de gangen heen en maakte zoveel kabaal als hij kon. Opdat iedereen hem kon horen en misschien eens wakker zou worden. Maar dat was misschien niet zo een goed idee op deze strenge school, niet als je liever geen straf had.
_________________
kijkje nemen ?
http://newhorseisland.bbforum.be/

NIEUW !
http://dreamisland.bbforum.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissBloom
Comador Norington


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 767

BerichtGeplaatst: 04-06-2011 21:25:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik merk nu pas dat mijn uitleg niet compleet was.
Ik heb hem aangevult.
_________________
kijkje nemen ?
http://newhorseisland.bbforum.be/

NIEUW !
http://dreamisland.bbforum.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 08:36:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Jade
Iedereen stond op en liep weg, ik keek naar alle borden die nog op de tafel stonden en liep naar een leraar toe 'Zal ik helpen met het afruimen?' vroeg ik met mijn engelenstem. De leraar lachte vriendelijk naar me en vertelde me dat dat niet hoefde, dat ik me beter klaar kon maken voor de les. Ik knikte en met een ligte pas liep ik door de grote inmidels weer verlaten gangen naar mijn kamer. Ik pakte mijn rooster en bekeek waar ik vandaag les had. Vervolgens stopte ik zorgvuldig alle boeken en mijn schriftjes in mijn tas. Ik liep langs de spiegel en checkte mijn haar. Er hing een knotje ergens in mijn nek. Ik trok hem eruit en mijn lange chocolade bruine maar voel langs mijn schouders tot mijn taille. Ik maakte weer een knotje, pakte mijn tas en liep de gang op. Overal voelde ik weer de starende blikken, wat me zelfverzekerder maakte. Ik nam me voor dat ik nooit maar dan ook nooit in een staarend kind zal veranderen. Ik zocht het lokaal op voor mijn eerste les en liet me ergens op een vrije stoel neerploffen. Hé dat is toevallig, ik zat weer naast die jongen van het eten. Ik leg mijn boek op tafel en begin er wat doorheen te bladeren.
_________________

I love weddings drinks al around
Why Is the rum always gone... oh thats wy
This is the day that you'll always remember as the day that *falls into the water*
Savvy?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissBloom
Comador Norington


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 767

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 10:18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Niemand is daar aardig, t is ook nie echt een school. Wink

Denis
De houten stoel kraate een beetje maar hij zette zich erop, naast hem kwam het meisje weer zitten. Ergens gaf het hem wel vertrouwen, dat zij er weer was, al kende hij haar niet eens. Het gestaar leek eindelijk voorbij te zijn toen de leraar binnen kwam en zijn leren tas op het bureau zette. Alle aandacht werd naar hem gericht en de klas groette hem in koor goedemorgen. Denis nam voor de monotoon aan te nemen en dan als de rest zijn agenda te pakken. De leraar had nog niks gezegt en Denis kon zich al bedenken was hij gezegt zou hebben zou het hier niet zo streng zijn. Plankenkoorts? Het idee alleen al om de leraar eens op zijn teentjes getrapt te laten voelen gaf een tinteling in hem. Hij miste zijn oude school wel, alle was er rustig aan en geen gezeur, hier leek alles anders. Terwijl hij zijn agenda inschreef keek hij even naar het meisje langs hem, en vroeg zich af of hij haar kon in pannen. Maar misschien was zij van binnen wel net zoals de rest, dus hield hij zich stil. De leraar had alles op bord geschreven en hij schreef het half over. Hij had eigenlijk nooit zijn agenda compleet ingeschreven, tijdsverspilling vond hij het altijd. Maar toen de leraar de agenda kwam controleren, vulde hij deze zijne gauw aan. Hij keek niet op of om naar de leraar en liet zijn agenda gewoon open liggen, echt duidelijk was het niet dat er wat tussen gepropt was en hij ging er ook niet moeilijk over doen. de leraar had niks door en liep naar de volgende, het meisje langs hem. Hij vroeg zich af of zij wel alles netjes had ingevult.
_________________
kijkje nemen ?
http://newhorseisland.bbforum.be/

NIEUW !
http://dreamisland.bbforum.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 10:33:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Jade
Braaf schreef ik alles in krullerige letters over. Ik houd ervan om mooi te schrijven met krulletjes en sierlijke vormen. De leraar controleerde haar agenda en liep weer door. Toch wel vreemd hier, op mijn vorige school glimlachte de leraren altijd naar me, bij het zien van mijn nette handschrift, zoiezo was iedereen aardiger tegen haar. Ik was altijd de perfecte leerling geweest, zonder al te veel op te letten haalde ik met gemak hoge cijfers. Iedereen leek mij altijd aardig te vinden, ik had vrienden en vriendinnen zat en stond nooit een pauze alleen. Hier zei niemand wat tegen me, en ik had het gevoel dat als ik daar verandering in zou brengen ik in de problemen zou komen. De leraar ging weer voor de klas staan en begon zijn verhaal. Hij heeft een nare stem die dwars door al mijn botten heen leek te snijden, een siddering ging door me heen. Ik sloeg mijn schrift open en maakte hier en daar een aantekening, wat eigenlijk een dekmantel was voor de tekening waar ik in mijn schrift mee begonnen was. Een engel, een manlijke engel ik besteede vooral veel aandacht aan de ogen en de vleugels, de rest boeide me niet zo.
_________________

I love weddings drinks al around
Why Is the rum always gone... oh thats wy
This is the day that you'll always remember as the day that *falls into the water*
Savvy?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissBloom
Comador Norington


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 767

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 10:48:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Denis
De stem was ruw en hij negeerde hem meteen. Af en toe keek hij langs zich om te kijken wat het meisje langs hem deed. Dan zag hij dat ze tussen haar boeken een velletje papier had zitten en probeerde te ontdekken wat ze tekende. Dan ziet hij een vleugel, langzaam komt het gezicht in beeld. Hij draaide zich van haar af en bekeek de leraar nog eens. Engelstjes waren niet echt zijn intresse, wat een soft, ging er door hem heen. Maar het deerde hem al niet meer wat ze tekende, aan het raam zat een mooie lange blondien. Die trok iets meer zijn aandacht, die zat echter braaf op te letten en schreef alles op wat de leraar zei. Denis keek op, owja dat boek moet ingevult worden. gauw schreef hij alles bij en probeerde te ondekken waar de les eigenlijk over ging. Echter viel dat tegen want of het nu natuurwetenschappen of wiskunde was, voor hem was het een pot nat.
_________________
kijkje nemen ?
http://newhorseisland.bbforum.be/

NIEUW !
http://dreamisland.bbforum.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 17:27:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Jade

Het gezicht ging steeds meer echt lijken tot het was alsof je naar een foto keek. Omringt door een lijstje met aantekeningen. Ik sloeg de bladzeide om en begon dit keer een inelkaar gedoken monstertje te teken met bloed doorlopen ogen te midden van gescheurde flarde kleding, en reepen vlees en veel bloed. Totaal het tegenovergestelde van mijn vorige tekening. Want zo zijn mensen, vol tegenstrijd. Ik stopte met het rare beest en ging over op de leraar.
_________________

I love weddings drinks al around
Why Is the rum always gone... oh thats wy
This is the day that you'll always remember as the day that *falls into the water*
Savvy?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissBloom
Comador Norington


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 767

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 18:11:55    Onderwerp: Reageren met citaat

De leraar
Stond ondertussen langs Jade.
"Wat was je naam alweer ?"
_________________
kijkje nemen ?
http://newhorseisland.bbforum.be/

NIEUW !
http://dreamisland.bbforum.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 18:26:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Jade
"Jade, meneer" Ik glimlachte vriendelijk naar hem. "Vernoemd naar mijn ogen meneer"
_________________

I love weddings drinks al around
Why Is the rum always gone... oh thats wy
This is the day that you'll always remember as the day that *falls into the water*
Savvy?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Miss.Teach
Lord Beckett


Geregistreerd op: 28 Apr 2011
Berichten: 1172

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 19:04:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Owwshi*T,.
Nu loop ik dus hartstikke achter,.>.<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MissSparrow
Elizabeth Swann


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 1798
Woonplaats: Hierzo

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 19:05:14    Onderwerp: Reageren met citaat

neehoor, en ik zou vooral niet gaan lezen
het is nog al veel en er gebeurt nog al weinig.
_________________

I love weddings drinks al around
Why Is the rum always gone... oh thats wy
This is the day that you'll always remember as the day that *falls into the water*
Savvy?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
MissBloom
Comador Norington


Geregistreerd op: 09 Dec 2010
Berichten: 767

BerichtGeplaatst: 05-06-2011 19:42:44    Onderwerp: Reageren met citaat

xD ja hé.
Wie is miss Teach ?

Leraar
"Wel je ogen kunnen me weinig schelen" zegt hij bruut.
"Maar ik wil dat je oplet Jade"
"En die monsters teken je maar in je eigen tijd... Niet dus."
_________________
kijkje nemen ?
http://newhorseisland.bbforum.be/

NIEUW !
http://dreamisland.bbforum.be/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Pirates of the Caribbean -> RL spellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 2 van 14

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
PurplePearl_C 1.02 Theme was programmed by DEVPPL JavaScript Forum
Images were made by DEVPPL Flash Games
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum